وبلاگ سرگرمی تفریحی | ایران مسافر

سرگرمی تفریحی عکس,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز

وبلاگ سرگرمی تفریحی | ایران مسافر

سرگرمی تفریحی عکس,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز

سرگرمی تفریحی عکس,عکس های بازیگران,عکس های خنده دار,عکس های عاشقانه,اخبار سینما,اس ام اس جدید,مدل لباس,آرایش,فال و طالع بینی,پزشکی,ازدواج,رژیم و تغذیه,مطالب طنز
کلیپ,اس ام اس,عکس,دانلود,فیلم,مستند,مدل,آهنگ,آموزش | اخبار , سرگرمی تفریحی , دانلود

  • ۰
  • ۰

تور ارزان ترکیه استانبول لحظه آخری از مشهد

تور ترکیه یکی از بهترین و پردرخواست ترین تورهای خارجی است که می توانید از طریق شماره تماس های ارمغان آفاق ایرانیان از نحوه خرید و زمان بندی تورهای ترکیه مطلع شوید . شما با استفاده از تور ترکیه می توانید به شهرهای مختلف این کشور زیبا سفر کنید .
حال به طور خلاصه شهرهای ترکیه را نام می بریم و توضیحاتی در مورد این شهرها به شما می دهیم تا در انتخاب تور ترکیه دقت فراوانی داشته باشید .

 

استانبول

چرا تور ترکیه ؟

بسیاری از ما ایرانی ها ترکیه را مقصد سفرهای خود قرار می دهیم . اما چرا تور ترکیه ؟
دلایلی برای انتخاب تور ترکیه وجود دارد ، از قبیل :

۱ – به دلیل اینکه کشور همسایه است و احتیاج به ویزا ندارد .
۲ – هزینه سفر به ترکیه پایین است و شما می توانید از بهترین هتل ها ، مراکز تفریحات ، مراکز خرید و … با قیمت های معقول و مناسب استفاده کنید .
۳ – می توانید از سواحل بسیار زیبا و مکان های تاریخی دیدن کنید .
۴ – کنسرت های زیادی در ترکیه برگزار می شود .

 

 

 

و بسیاری از موارد دیگر که پیشنهاد می کنیم خود به این کشور زیبا سفر کنید تا از نزدیک شاهد جذابیت های آن قرار بگیرید .

شهرهای ترکیه

ترکیه دارای شهرهای بسیار زیبا و ساحلی است که در اینجا به طور اجمالی به تشریح آنها می پردازیم .
برخی از شهرهای ترکیه دارای مکان های تفریحی مناسبی هستند و برخی دارای مکان های اداری و تجاری . برخی هم که به ساحل نزدیک هستند دارای سواحل زیبا که در فصل تابستان از شلوغی خاصی برخوردارند ، مانند آنتالیا و آنالیا .

 

 


 

 

 

 

استانبول

تور استانبول از مشهد یکی از پرطرفدارترین تورهای ترکیه است . این شهر دارای قدمت تاریخی بسیار زیاد و دارای مراکز خرید و بازارها ، پارک ها و جاذبه های گردشگری فراوانی است . زیبایی این شهر باعث شده است سالیانه تعداد زیادی از گردشگران را از سراسر دنیا ، مخصوصا ایران جذب کند .

 

 

بازار بزرگ ( گرند بازار )

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای جهان است . این بازار بیش از ۳۰۰۰ مغازه دارد که روزانه حدود ۴۰۰۰۰۰ بازدید کننده را به خود جذب می کند . این باز بیشتر صنایع دستی و انواع چاشنی های غذایی و چای و انواع روغن را داراست .

 

 

خیابان استقلال

این خیابان که از میدان پر رفت و آمد تقسیم شروع می شود و در دو طرف آن مغاره ها و مراکز خرید ، رستوران ها ، سینماها و کافه های دنج ، را دارا است . این خیابان که سرتاسر سنگ فرش است ، همیشه میزبان هنرمندانی از قبیل نقاشان و نوازنده ها و تردستانی است که کارهای خود را در این خیابان عرضه میکنند . همین کار باعث شده است این خیابان یکی از جاذبه های توریستی این شهر شده است .

 

 

جزایر پرنس

همان طور که میدانید معنی آدالار به ترکی یعنی جزیره ها . دریای مرمره دارای ۹ جزیره است که به آنها آدالار می گویند . هر روزه تعدادی کشتی در این جزیره ها در حال رفت و آمد است که گردشگران را در این جزیره ها جابجا می کند . بزرگترین جزیره آن بیوک آداست که از داخل کشتی ، ویلاهای آن کاملا مشخص است . جالب است بدانید در این جزیره وسایل نقلیه حق رفت و آمد ندارند ( آرامش مطلق ) . یکی از مکان های دیدنی استانبول برای گردشگران و ییلاق استانبولی ها محسوب می شود .

 

 

موزه ایاصوفیه

این موزه در اوایل به مدت ۱۰۰۰ سال کلیسایی برای روم شرقی بوده است و در اوایل قرن ۱۵ ، سینان ، معمار عثمانی ، آن را به مسجدی یا شکوه و جلوه که گنبدی یزرگ به ارتفاع ۵۶ متر دارد و حدود ۳۰ میلیون کاشی طلا در آن به کار رفته ، تبدیل کرده است .
امروزه هم این موزه و مسجد ، یکی از دیدنی های شهر استانبول به حساب می آید که حال و هوایی وصف نشدنی دارد .

 

 

تنگه بسفر

امکان ندارد که به استانبول سفر کنید ( البته از طریق تور استانبول ارمغان آفاق ایرانیان ) و سوار قایق نشوید . پیشنهاد می کنیم حتما به تنگه بسفر سری بزنید . تنگه ای که دریای سیاه و مرمره را به هم متصل می کند و استانبول را بین آسیا و اروپا تقسیم می کند . اینجا نیز یکی از آرامش انگیز ترین مکان های استانبول است که می توانید ، ساحل زیبای دریای مرمره ، کشتی های باری زیبا ، ماهیگیری صیادان را تماشا کنید .

 

 

بازدید از مینیاتورک

تا به حال ماکت های شهرهای مختلف را دیده اید ؟
مینیاتورک یک ابعاد کوچک از کشور ترکیه است . این موزه یکی از معروف ترین موزه های استانبول است که شما می توانید کشور ترکیه را در ابعاد کوچک ببینید .

قصر توپکا

اولین کاخ عثمانی است که در قرن پانزدهم ساخته شد و از آن زمان تا کنون قصه های زیادی از آن شنیده می شود . مانند برده ای که ملکه قدرتمند عثمانی شد . این قصر جالب در محل تلاقی گلدن هورن ، تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد و حدود ۴۰۰ سال امپراطوری عثمانی در آن قرار داشت .

پارک گلخانه

بعد از اینکه از قصر توپکا بازدید کردید می توانید به پارک گلخانه بروید . زیرا این پارک دقیقا باغ بیرونی قصر توپکا است که خانواده های سلطنتی در آن لذت می بردند و الان یکی از پربازدید ترین مکان های استانبول است . این پارک ، پر از گل های زیبا ، به خصوص لاله های رنگارنگ است .

 

منبع:

تور ارزان ترکیه استانبول لحظه آخری از مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی